2014. március 23., vasárnap


Vasárnap! ☺


Emlékszem a gép előtt, minden
este vártalak, 
jobb érzés úgy aludni, hogy pár
órára láttalak.
Bolondos kis kapcsolat, akár csak
a mesékbe,
tudod jól hogy szeretlek és most
el mondom egy zenébe.
Nem ígértem soha, nálam ez egy
kivétel,
de bízom én is abba, hogy mi
leszünk a kivétel.!♥


Az a normális, ha hiányzik valaki,
amikor egyedül érzed magad, és
magányos vagy. De hiányolni
valakit, amikor elfoglalt vagy, és
jól szórakozol, az az igazi szeretet.


Egyszer jön valaki, aki miatt
minden megváltozik majd. Aki
begyógyítja a múlt sebeit, aki
felszárítja a könnyeidet, aki
megmutatja, milyen is igazán
boldognak lenni. És te nem
fogsz bírni betelni vele, mert félsz
hogy ő is elmegy. De ő 
maradni fog, és szeretni fog.
Olyan dolgokat fog neked adni,
amit még senki soha. Ő nem fog
megbántani, ő támogatni 
fog, melletted lesz mindig, és soha
nem hagy el más miatt,
mert neki te leszel az Egyetlen..!♥


Köszönöm hogy vigyázol rám, féltesz,
Köszönöm, hogy szeretsz, hogy 
megértesz!
Köszönöm hogy betakarsz, ha fázom,
Hogy mellettem vagy, ha esőben 
ázom!
Köszönöm, hogy vagy, hogy lehetek 
neked,
Hogy bánatodba foghatom kezed!
Köszönöm, hogy szerelmessé tettél, 
Hogy hittél bennem, szívedbe 
engedtél..


Rettegek attól,
hogy azelőtt meghalok,
mielőtt igazán elkezdtem volna élni..


Csak szeretnék valakit,
aki nem fél átölelni.


Minden lány szép a maga módján.
Lehet, hogy nem vagy hibátlan, de
mindig lesz egy olyan ember
akinek tökéletes leszel...☻♥


Szeretlek. És ez azt jelenti, 
hogy nem csak a szép dolgok
miatt vagyok melletted.
Itt vagyok bármi történjen! ♥





Boldogságban ébredtem fel, mosolyog a szél, de a nap már nem felel, pedig fáradtan estem be az ágyba, szebb világot vártam, de mind hiába.


Csak ne próbálj meg olyanná tenni, amilyen nem vagyok.








Soha nem fogja tudni, hogy mennyit sírtam miatta.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése