2014. március 18., kedd

                                  KEDD☺

                                               Engedd, hogy az álmaid nagyobbak 
                                              legyenek, mint a félelmeid: s tetted is 
legyenek hangosabbak, mint a szavaid..


Minden percben mikor lefele görbíted a
szádat, elveszítesz 60 percnyi 
boldogságot.


Életemben a legjobb tanácsot apám adta. Azt
mondta " csinálhatsz bármit, csak 65 évesen
ne úgy ébredjek fel, hogy azon gondolkodsz, mit
kellett volna kezdened az életeddel."


A legszebb ajándék: egy mosoly. Egy
ölelés. Vagy még az sem - csak egy gondolat:
Szeretlek.


Néha elég, ha látod nevetni, és már attól minden másabb lesz ... !


Nem vagyok szép, főleg nem gyönyörű. Csak egy lány a sok közül..


Szebb a világ amióta tudom, hogy te is benne vagy!



Nem lesz könnyű, iszonyú nehéz lesz. Minden nap meg 
kell küzdenünk, de én erre vágyom, mert akarlak 
téged mindenestül,  örökre, együtt, minden nap!


A világ kevésbé riasztó hely, mert létezel.


Nekem van életem, csak helyet csináltam benne neked.

Együtt éltük meg, amit egyedül nem lehetett, 
vagy, amit egyáltalán nem akartunk átélni.

Nem számít hol halt meg, ahogy az sem, hogy hol élt.
A mellett maradt, akit igazán szeretett.


                                                            "Elbúcsúzom, de ott leszek,
                                                          Ahol a szél zúg, a nap nevet.
                                                             Elbúcsúzom, de itt marad
                                                              Belőlem néhány pillanat."






                                                          "Az életünk olyan, mint a hinta,

                                                     Egyszer fent és aztán meg a mélyben.
                                                    Tudod jól, hogy nem maradhatsz tiszta,
                                                               Elveszel a szenvedélyben.
                                                                Nem baj, sorsod a tiéd,
                                                            Semmi köze hozzá másnak.
                                                           Túl mély, sötét, mint a Pokol
                                                            A gödör, amit nekünk ásnak.
                                                                Állj fel! Az élet kemény,
                                                               Kicsinál, ha nem vigyázol.
                                                         Nincs már semmid, csak a remény,
                                                           Hogy valaki talán meggyászol"


"Eltemet a múltam, de a leckét megtanultam
Lehet a felszín más, de itt legbelül
Én ugyanaz vagyok, aki voltam."


"Én vagyok a hit, bízz bennem én nem hagylak itt."


"Vagyok aki vagyok, és amíg a szívem dobog, hallani akarom, hogy dübörögnek a dobok!"


"Magas falak, acél rácsok,
Ha eltűnök majd jönnek mások 
Önpusztító hazugságok"



"Nyisd ki a szemed és nézzél szét

Az egész világ egy mészárszék"

























G

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése