2014. március 27., csütörtök

                              Csütörtök ☺


Átölel,de úgy, hogy érzem is. Ha hozzám
ér, megnyugszom, mert tudom, minden
rendben lesz, még ha totál káosz is most minden.
Mellettem van, és érzem az erőt, azt
ami engem is erősebbé tesz, megnyugtat, 
de nem tör össze. Óvatos, de határozott.
Szeret, de nem fojt meg. Támogat,
és nem fog vissza. Kitart és hisz bennem.
Bízom benne, ő meg bennem. Van ilyen.
Megtalálhat és meg is fog találni.
De csak akkor, ha meg kell találnia.
Ha nem, beletörődöm, elfogadom.
Nem tehetem egyértelművé, hogy
meg kell  történnie, hogy meg kell
kapnom. De ettől még minden áldott nap
hiszek benne. És mint tudjuk a hit 
csodákra képes - én meg azokra utazom.
~
Az öngyilkosság hülyeség?! NEM, nem az.
Tudod mi a hülyeség? Egy rendes, aranyos
lányt addig gyötörni, hogy már csak ezt látja 
egyetlen megoldásnak.!
~
A lány szerette, a fiú nem.
A lány felnézett rá, a fiú nem.
A lány szerelmet vallott, a fiú megalázta.
A lány sírt végette, a fiú kinevette.
A fiú csak akkor jött rá, mit tett,
Mikor a lán sírjára virágot tett!
~

Sokan mondják nem létezik igaz szerelem, igen régen én is azok közé az emberek közé tartóztam akik ezt állították.. De amikor rád találtam...( pontosabban te találtál rám..)
rá döbbentem igen is létezik, csak nem mindenki találja meg... Tudom, tisztába vagyok vele hogy még gyerek vagyok.. és azzal is hogy nagy szavak kisember szájából.. De én úgy érzem, tudom hogy veled szeretném le élni a hátra lévő életem.. Csak veled! 
Sokan szem forgatva hallgatják végig ezeket a szavakat és csak lenézően annyit mondanak " tini szerelem, egyszer véget ér" De ha én ezt nem szeretném?! Akkor nem, 
hisz te is szeretsz és én is szeretlek méghozzá Mindennél Jobban!.......  
 Az életemet adnám egyetlen egy mosolyodért, mindent meg tennék csak hogy boldognak lássalak...
 Minden egyes alkalommal amikor fájdalmat okoznék neked egy egy darab hullanak ki belőlem... Hisz ha te sírsz én is sírok, ha te nevetsz én is nevetek ha te darabokra hullasz én már  rég darabokra hullottam....
Iszonyatosan fontos vagy nekem! Napról napra jövök rá, milyen nehezen is bírom ki nélküled.
Minden nap azt hiszem, nem szerethetlek ennél jobban.. de jön egy következő találkozás amikor olyat csinálsz vagy mondasz amitől megdobban  a szívem. És SOHA nem szeretnélek elveszíteni.SOHA!
Annyira természetesnek tűnik hogy velem vagy.. Mint ha így lenne meg írva a nagy könyvben.. 
És annyira üresnek tűnik minden ha nem vagy mellettem. De már azzal is könnyebb felkelni, hogy TE vagy minden nap az első gondolatom. Mert te vagy az egyetlen akit MINDENNÉL JOBBAN SZERETEK!!!
Köszönöm hogy vigyázol rám, köszönöm hogy szeretsz, hogy megértesz.
Köszönöm hogy vagy, hogy lehetek neked!! 



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése