2015. április 19., vasárnap

                    

Szeretlek! Hogy miért ne kérdezd,
Csukd be a szemed és a szíveddel érezd.
Szeretném, ha az érzéseim kölcsönösek lennének,
A csókjaid engem boldoggá tennének.
De tudom, hogy ezek csak egy nagyon szép álmok,
Amit örök életen át csak álmomban látok.
Te nem szeretsz, s ezt nagyon jól tudom,
én ezt a sok várakozást már nagyon unom.
De tudd, hogy én még akkor is szeretlek, ha elmegyek innét,
Szeretném, ha majd a síromra egy szál rózsát vinnél.
És átölelnéd keresztem Sírva,
én már akkor ugyan, ott fekszem a sírba.
Annyit kérek mond azt síromnál állva, hogy : - Sose feledlek!
én pedig csak annyit üzenek: Még mindig Szeretlek! 



Te vagy az egyetlen ki örömet okoz, nélküled az életem egy bezárt doboz.Várom a percet, mikor újra láthatlak, s a dobozból kitörnek a titkos vágyak.


Sohase gondoltam, hogy ilyen szép az élet, mióta ismerlek csak azóta élek.Szívem szíveddel lágyan összedobban szeretlek napról-napra, jobban és jobban.


A legszebb érzés ha rád gondolok. A legszebb érzés ha rólad álmodom. A legszebb érzés ha, ha hozzád érhetek és ha veled ébredhetek.


Mert nekem nem létezik más csak te,
senki nem élhet mellettem már csak te,
senki nem érdekelt igazán csak te, csak te ,csak te!


Veled boldog vagyok,
Veled szelíd vagyok,
Veled erős vagyok,
Veled nyugodt vagyok,
Veled mindig mosolygok,
Veled én, én magam vagyok,
Nincs többé olyan, hogy nélküled,
Tervem és jövőm van veled.


Nem lesz könnyű, iszonyú nehéz lesz. Minden nap meg kell küzdenünk, de én erre vágyom, mert akarlak téged mindenestül, örökre, együtt, minden nap.



Jó érezni, hogy szeretlek.
Nagyon és egyre jobban.
Ott bujkálni két szemedben,
Rejtőzködni mosolyodban.
Érezni, hogy szemeid már
szemeimben élnek és néznek,
S érezni azt, ha szép, veled szép
És csak veled teljes az élet.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése