2015. április 26., vasárnap

Láttam már csillagot, S a nap is szépen ragyogott, De annyira mint a Te szemed, Semmi sem csillogott!!!

Te vagy az ki kell nekem, 
Nélküled már nem is létezem. 
Mindig téged várlak, 
csak téged kívánlak. 
Te vagy az életem értelme, 
Mert téged SZERETLEK örökre.
Gyűrött az ágy és nem jön az álom.
Nem szól a zene, hiába várom.
Üvölt a csend és hallgat az élet,
Rám tör egy érzés, hiányzol édes!



Nem leszek másé,
Szívem csakis téged szeret,
És így is marad örökké,
Veled mindig boldog leszek!
Mikor te még nem voltál,
Életem üres volt,
Nem volt olyan, akiért a szívem dobogott!
Szívem csakis érted dobog,
Szívemben a láng érted örökké lobog!
nem tudom elégszer elmondani, hogy mennyire szeretlek,
Nem tudom elégszer kifejezni ezt az egészet!
Szerelmünk felbecsülhetetlen,
Őrizzük meg örökké mind a ketten!
Akarlak minden percben, minden értelemben,
Kívánlak nagyon, mért nem ölelhetlek át minden percben?!
Szerelmünk, mint a nyári nap sugara, úgy ragyog
Egymás nélkül nem lehetünk boldogok!!!



Átölel a gyönyör, eléget a mámor, azt kívánom tőled, légy az enyém százszor. Ha idebújsz mellém, el nem engedlek, mert én téged örökké szeretlek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése