2014. június 17., kedd

Kedd ☺☻♥

 

Tudod, amikor mosolyogsz
olyan,mint ha a fellegekben járnék! 
Amikor rám nézel, egyszerűen szárnyalok! Érted élek! Nekem csak rád van szükségem! Meghálálni nem tudnám soha, azt mit tőled kaptam a 8 hónap alatt!
  A világ legboldogabb emberének érezhetem magam, melletted!
Elmondani nem tudnám azt hogy mennyire szeretlek, hisz egy élet is kevés lenne hozzá!
Tudom, mostanság sokat veszekszünk hülyeségeken, de nem érdekel, ha kell szenvedek, de akkor is veled maradok! 
Az életem adnám érted ha kellene, és bűn tudat nélkül ölnék meg olyan embert , aki neked  csak  egy rossz szót is szólt!
SOHA nem akarlak elveszíteni!!! Veled akarom le élni az életem! Azt szeretném ha te lennél a férjem, én meg a te feleséged! Veled szeretnék menni nászútra!
Azt szeretném ha a te lennél a gyermekeim apja! Veled akarom fel nevelni a gyerekeinket! 
Veled akarok megöregedni! Veled akarom nézni ahogy az unókáink futkosnak!  Melletted  akarok lenni ÖRÖKKÉ! A karjaid közt akarok meghalni, és neked szeretném mondani legutoljára hogy "szeretlek!" miközben te a könnyeidet hullajtod arcomra,kezem szorítod, szememből ki csurdul egy könny csepp, és még utoljára azt mondom "szeretlek,míg élek, és még utána is!" Még utoljára fejed rám borítod, míg nekem le áll a szívem, és többet nem mondom hogy szeretlek!
 Mindennél Jobban Szeretlek Életem Szerelme!!!!










 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése