2014. május 8., csütörtök

Csütörtök ☻☺ 


Ha esik az eső keresd a szivárványt.
Ha besötétedik keresd a csillagokat.

Mit ér az erő, ha nem uralod?
Mit ér a tehetség, ha nem használod ki?
Mit ér az élet, ha nem úgy éled ahogy szeretnéd?

Legjobb bosszú? 
Mosolyogj, legyél boldog,
és soha ne hagyd nekik,
hogy tudják hogy fáj.

A szerelemben nem az számít hányszor vesztek össze, 
hanem hogy hányszor mondjátok ki:megoldjuk...

Ha fontos neked a célod, akkor megoldást találsz..
ha nem, akkor kifogást.

Akkor se felejtsd el ki nevelt olyan emberré, ami most vagy,
ha már sosem ölelheted magadhoz! 
Fentről is büszke szeretne lenni rád..!


 Ő az akit Mindennél Jobban Szeretek! Ő az aki nélkül élni nem tudok, és nem is akarok! Ő az aki nekem az egész világot jelenti! Ő az akiért élek! Ő az akiért reggelente fel kelek! Ő az aki mindig ott van a fejembe! Ő az aki boldoggá tesz csak egy szimpla mosollyal! Ő az aki egy szavával le vesz a lábamról! Ő az akiben a hibáit is úgy szeretem ahogyan őt! Ő az akinek szájára puszit és csókot lehelek! Ő az aki mindennél többet ér nekem! Ő az aki előtt önmagam lehetek! Ő az akit soha nem szeretnék megbántani, és ha még is megtörténik, az  nem szándékkal történik. Ő az akinek oda adtam a szívem! Ő az akinek oda adtam az egész életem! Ő az akiben egytől egyik mindent szeretek! Ő az akit Soha nem akarok elveszíteni! Ő az én ÉLETEM SZERELME AKIT MINDENNÉL JOBBAN SZERETEK!!!!!!!!!!:$$♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Egyszerűen MINDENT szeretek benne!!! Tudom nincs tökéletes ember, de nekem ő az a hibáival együtt!!! És csak hálás lehetek az istennek hogy őt adata nekem! és már csak annyit kérek tőle hogy soha ne vegye el tőle ami nélkül élni nem tudok!!! 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése